Nonbye har i mer enn 50 år levert løsninger for visuell identitet til et stort utvalg virksomheter i Danmark, Sverige, Norge og flere andre europeiske land. Ved å kombinere kreativitet, designkunnskap og teknisk ekspertise streber de etter å levere resultater som er funksjonelle, effektive til å tiltrekke oppmerksomhet og bærekraftige.
Siden 2022 har Nonbye benyttet seg av CityMark for å nå ut til relevante aktører i markedet og etablere verdifulle forretningsforbindelser. Nonbye fokuserer på å tilby visuelle kommunikasjonstjenester, spesielt gjennom design og produksjon av fasadeskilter samt profilering av kjøretøy for kundene deres.
“Sammen med våre oppdragsgivere ønsker vi å skape unike og iøynefallende løsninger som hjelper dem med å fremheve sin merkevare og nå ut til sitt publikum på en effektiv måte. Dette innebærer å forstå kundens behov og ønsker. Deretter bruker vi vår ekspertise innen visuell kommunikasjon for å utvikle skreddersydde løsninger som passer deres merkevareidentitet og budskap. ”
Nå ut til relevante aktører
Vi så det som en unik mulighet til å utvide vår kundebase og komme i kontakt med potensielle kunder som er interessert i våre tjenester. CityMark gir oss en plattform for å nå ut til relevante aktører i markedet og etablere verdifulle forretningsforbindelser.
En av de største utfordringene i dag er å finne riktig timing for å nå ut til potensielle kunder og få booket møter med dem. Konkurranseintensiteten i markedet og endringer i kundens behov og preferanser er også utfordringer vi må håndtere for å opprettholde vår konkurransekraft
Vi har benyttet CityMark for å identifisere potensielle kunder og optimalisere våre salgs- og markedsføringsstrategier. Ved å bruke CityMark har vi forbedret treffsikkerheten når det gjelder å nå ut til riktig målgruppe og skaffe oss verdifull kontaktinformasjon som har bidratt til å styrke vår salgsinnsats.
En konkret situasjon der CityMark har vært til stor hjelp var da en kjent merkevare var på utkikk etter å etablere et nytt hovedkontor. Ved å bruke CityMark kunne vi identifisere dette behovet i god tid og tilpasse våre salgsaktiviteter og tilbud for å imøtekomme kundens behov på en effektiv måte. Vi traff timingen og endte opp med leveransen.
Vi inngikk et samarbeid med CityMark i 2022, da vi anså deres tjeneste for å være interessant for oss med tanke på å fange opp potensielle leads. At vi siden den gang har valgt å forlenge samarbeidet, underbygger den verdien vi føler deres tjeneste bringer til bordet. Tjenesten har fra dag en fungert stabilt, og er av god kvalitet. Vi ser frem til å videreføre samarbeidet. – Robert Stenbro, daglig leder
Dette sier Nonbye om CityMark
Hva er dere spesielt fornøyd med ved CityMark?
Timingen er mer optimal, samt kontaktinformasjon
Hvor fornøyd er du med CityMark på en skala fra 1-10?
7-8
Hva er vært den største suksessen med å være kunde av CityMark?
Alt står ovenfor, men når en kjent merkevare skulle ha nytt hovedkontor traff vi med timingen og endte opp med leveransen.
Hva skal til for å gjøre vårt samarbeid enda bedre?
Høyere gjennomslag på salg, samt enda flere leads
Hva vil du si til andre bedrifter som vurderer å bruke CityMark?
Prøv det!
Les mer om Nonbye på deres hjemmeside, Facebook, eller LinkedIn.